Aktualności

Relaks niedzielny z Beatą – Siła Środka

Zapraszamy na kolejne spotkanie z Beatą z cyklu "relaks niedzielny".


Data: niedziela 3 marca, godz. 17:00-19:00
zapisy: [email protected]    

Czytaj więcej

Prānāyāma i Yogasūtry z Markiem Łaskawcem

Zapraszamy na warsztaty poświęcone pogłębieniu praktycznych i teoretycznych podstaw jogi z Markiem Łaskawcem. Będziemy praktykować prāṇāyāmy, medytować, a także porozmawiamy o znaczeniu kluczowych pojęć teorii jogi, które znaleźć można w Yogasūtrach Patañjalego. Warsztaty obejmują część praktyczną oraz wykłady.


termin: niedziela, 19 maja 2024 9:30-16:30
zapisy: [email protected]

Czytaj więcej

Ashtanga od podstaw — kurs jogi dla początkujących


termin:  6 marca — 10 kwietnia


zapisy: [email protected]


 

Czytaj więcej

Jogowe wakacje na Ischii: czerwiec 2024

Kochani! W czerwcu 2024 po raz trzeci wracamy na włoską wyspę Ischia. Zatrzymamy się w niezwykłej wiosce San Angelo, która jest wyłączona z ruchu samochodowego.

termin: 17-24.06.2024

Czytaj więcej

Podróż z ashtangą na wyspę Bali: wrzesień 2024


termin: 31.08-07.09.2024 (sobota-sobota)

Czytaj więcej

Wygięcia w praktyce ashtangi // dwie grupy zaawansowania

Zapraszamy Was serdecznie na warsztaty poświęcone wygięciom w praktyce ashtangi. Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach do wyboru — tak, żeby każdy czuł się komfortowo i optymalnie wykorzystał czas. Dla chętnych osób istnieje możliwość uczestniczenia w obu dniach.
termin: 23 i 24 marca, godz. 10:30-14:00
zapisy: [email protected]
   

Czytaj więcej

o szkole // nasze zajęcia

witamy w Yoga Loft

Yoga Loft to założona przez Monikę Balicką kameralna szkoła jogi zlokalizowana na poznańskich Jeżycach, w bliskim sąsiedztwie historycznego Starego Zoo. Tworzymy nasze wspólne miejsce z troską o Wasz spokój i aurę, która będzie sprzyjała codziennej praktyce jogi. Znajdziecie tu profesjonalnie prowadzone zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


W naszym grafiku znajdziecie zarówno dynamiczne style — ashtangę i vinyasę, jak i spokojniejsze formy jogi: yin yogę z towarzyszeniem mis tybetańskich, sekwencję księżycową czy kojący restorative. Oferujemy rozbudowany program mysore i regularnie organizujemy kursy dla początkujących. Znajdziesz u nas cotygodniowe zajęcia jogi w ciąży. Prowadzimy również zajęcia indywidualne — napisz do nas, jeśli masz pytania. Możesz również od razu przejść do grafiku.
Nawiguj, klikając w strzałki, by dowiedzieć się więcej o zajęciach, jakie prowadzimy.

ashtanga vinyasa joga

Ashtanga vinyasa joga rozwija siłę i elastyczność, przywracając ciało do stanu równowagi. Jej fundamentem są stałe sekwencje, w których podążamy za oddechem, starając się synchronizować z nim każdy swój ruch. Regularna praktyka poprawia kondycję i samopoczucie, zapewniając przy tym prawidłową postawę i ładną sylwetkę. Ashtanga pozwala na zwiększanie kontaktu z ciałem, sprzyja nauce koncentracji, budowaniu uważności i pogłębianiu świadomości. Jej prostota i jasno określona struktura sprawiają, że praktykowana codziennie przywraca równowagę na wielu płaszczyznach życia.


Istnieją dwie formy prowadzenia zajęć ashtangi: ashtanga prowadzona (np. 1 seria) oraz zajęcia mysore, które polegają na indywidualnej praktyce w grupie.
Ashtanga to nasz ukochany styl jogi — znajdziesz jej sporo w planie zajęć. Aby przejść do grafiku, kliknij tutaj.  

tradycyjny styl mysore

Zajęcia mysore stanowią najbliższy tradycji sposób nauczania ashtangi. Pozwalają na zindywidualizowane prowadzenie osób początkujących i przypominają zajęcia indywidualne prowadzone w grupie. Praktyka ta wspiera jednocześnie w rozwoju naszej samodzielności na macie — w rytmie swojego oddechu, we własnym tempie każda osoba przechodzi przez sekwencje.


Na zajęcia mysore zapraszamy wszystkie osoby niezależnie od doświadczenia w jodze i przygotowania fizycznego. To najlepszy sposób, by z uważnością uczyć się ashtangi.

Aktualny grafik zajęć w stylu mysore znajdziesz tutaj.

sekwencja księżycowa // moon

Sekwencja księżycowa równoważy słoneczny charakter dynamicznej ashtangi. Jej fundament jest podobny do ashtangi — utrzymujemy świadomą kontrolę nad oddechem wykorzystując oddech ujjayi. Nie występują w niej jednak klasyczne vinyasy (przejścia), a tzw. supta vinyasy, znacznie łagodniejsze, doskonale rozciągające ciało. Praktykę rozpoczynamy powitaniami Księżyca, a każdą pozycję rozpoczynamy od lewej strony, przełamując zwyczajowy schemat. Lewa strona ciała reprezentuje intuicję i kobiecy aspekt ludzkiej natury (w przeciwieństwie do prawej, symbolizującej analityczny umysł i aspekt męski), jest jednocześnie związana z przywspółczulnym układem nerwowym — w sanskrycie zwanym Ida nadi lub Chandra nadi.


Na sekwencję moon zapraszamy w poniedziałki o 8:30 i w środy o 17:15. Zajęcia prowadzi Monika.
Kliknij tutaj, by przejść do grafiku.

joga w ciąży

Zapraszamy Was na regularne zajęcia jogi w ciąży Marceliną Kochaną — magister położnictwa z 10-letnim stażem, instruktorką jogi okołoporodowej, mamą małego Leona. Zapisy przez strefę klienta na naszej stronie, płatności dokonuje się na miejscu przed zajęciami.


Zajęcia odbywają się w każdy piątek w godzinach 17:00-18:30.
WAŻNE! Przed pierwszymi zajęciami prosimy o dostarczenie zaświadczenia od lekarza prowadzącego o braku przeciwwskazań do ćwiczeń. Do kursu można przystąpić od drugiego trymestru.
grafik zajęć

vinyasa

Zajęcia są prowadzone zgodnie z nurtem vinyasa. Jest to dynamiczny styl jogi, polegający na synchronizacji ruchu z oddechem.  Każde zajęcia wyglądają inaczej, sekwencję nauczyciel układa dowolnie, biorąc pod uwagę stopień zaawansowania grupy.


vinyasa – zajęcia nastawione na rozluźnianie ciała, przy wykorzystaniu podstawowych asan. Punktem wyjścia jest praca ze świadomym oddechem, uczymy się redukować napięcia. Idealne zajęcia dla osób początkujących.
power vinyasa – wymagające zajęcia, nastawione zarówno na rozluźnianie, jak i wzmacnianie całego ciała. Zalecamy wziąć uprzednio kilkakrotnie udział w zajęciach vinyasa.
grafik zajęć

neuro vinyasa yoga

NEURO vinyasa yoga to energetyczne zajęcia, podczas których będziemy wykonywać sekwencje asan w synchronizacji z oddechem. Będzie to praktyka jogi funkcjonalnej opartej na pracy z taśmami mięśniowo-powięziowymi i układem nerwowym. Wykorzystamy pracę z układem nerwowym, żeby poprawić stabilność, mobilność i poczucie równowagi. Znajdziemy balans pomiędzy rozgrzewającym flow i czasem na restoratywne pozycje. Wszystko to w przyjaznej i wspierającej atmosferze. Zapraszam na zajęcia! Ewa Olszewska.

Na zajęcia zapraszamy w każdą środę o 20:15.
grafik zajęć

hot yoga

Zajęcia vinyasa yoga z zastosowaniem lamp INFRARED emitujących dobroczynne promieniowanie podczerwone. Podczas sesji ogrzewane są tkanki głębokie, mięśnie oraz stawy, co zdecydowanie zwiększa ich elastyczność. Powietrze w sali nie jest ogrzewane w sposób bezpośredni, co pozwala na zachowanie odpowiedniej wilgotności oraz pełnego komfortu podczas ćwiczeń. Następuje wysoko zwielokrotnione przyspieszenie metabolizmu, szybsze spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcja cellulitu. Intensywna potliwość ciała podczas zajęć usuwa toksyny z organizmu i reguluje nawilżenie naskórka. Osoby cierpiące na nerwobóle, bóle mięśni i przykurcze poczują znaczną ulgę już po pierwszych zajęciach. Hot yoga zalecana jest także osobom z zakwasami po intensywnych treningach fizycznych.


Na hot yogę zapraszamy w piątki o 20:15 i soboty o 9:00.
grafik zajęć

restorative

Regeneracyjna praktyka uwalniania napięć i przywracania swobodnego przepływu energii w ciele. W zależności od aktualnej fazy Księżyca zawiera wzmacniający, spokojny ruch w rytmie oddechu lub rozluźnianie z wykorzystaniem ciężaru ciała i grawitacji. Wplatamy w nią automasaż, ćwiczenia taoistyczne, oddechowe i medytację. To żywa, holistyczna praktyka, która może być dopasowana do pojawiających się potrzeb uczestniczących osób.

Na restorative z Beatą zapraszamy w każdy czwartek o 20:15.

kursy dla początkujących

Od lat regularnie organizujemy kursy dla początkujących. Zapraszamy osoby zupełnie początkujące, jak również wracające po przerwie, bądź praktykujące inny styl jogi. Podczas kursu wprowadzamy Was krok po kroku w praktykę jogi, dostosowując tempo do Waszych możliwości i potrzeb. Uczymy pracy z oddechem, struktury sekwencji, przywiązujemy wagę do technikaliów, ucząc prawidłowego ustawienia ciała. Kurs przygotowuje do praktyki w ramach naszych regularnych zajęć.


Informacje o naborach do nowych grup znajdziesz w zakładce warsztaty/kursy.
Jeśli masz pytania, napisz do nas: [email protected]

yin yoga

Yin yoga w odróżnieniu od dynamicznych form, które pracują głównie z mięśniami, koncentruje się  na oddziaływaniu na tkankę łączną. Podczas gdy dynamiczna yoga yang skupia się głównie na rozgrzaniu, rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni, yoga yin skierowana jest głównie na więzadła, ścięgna i kości zwłaszcza w obrębie stawów biodrowych, miednicy oraz dolnego kręgosłupa. Podczas zajęć yin yogi  zostajemy w  pozycjach znacznie dłużej niż w tradycyjnej jodze. Dzięki długiemu, nie-siłowemu trwaniu w pozycji unikamy odruchowego obronnego napięcia, jakim często reaguje rozciągany gwałtownie mięsień. Praktyka yin yogi pozwala na zwiększenie zakresu ruchu lecz także na poprawę ukrwienia, a przez to i odżywienia struktur stawowych.


grafik zajęć

trening personalny // zajęcia indywidualne

TRENING PERSONALNY to zajęcia indywidualne jeden na jeden z nauczycielem. Dzień i godzina spotkania ustalana jest indywidualnie z nauczycielem prowadzącym. Zapisy: [email protected]

zapisy na zajęcia // zespół

jak zacząć?

Rezerwacji miejsc na regularne zajęcia można dokonać przez stronę yogaloft.pl, wchodząc w zakładkę strefa klienta. Przed pierwszą rezerwacją konieczne jest założenie konta i zapoznanie się z regulaminem zajęć. Na kursy dla początkujących oraz weekendowe warsztaty obowiązują zapisy mailowe: [email protected].


Rezerwację na zajęcia można anulować do 2 godzin przez zajęciami — brak anulacji jest równoznaczny z wejściem na zajęcia. Mamy ograniczoną liczbę miejsc na sali, dlatego jeśli nie masz możliwości odwołać swojej wizyty przez system, będzie nam miło, jeśli powiadomisz nasz o swojej nieobecności mailowo.
Jeśli masz wątpliwości, od czego zacząć — napisz do nas na adres [email protected], z przyjemnością odpowiemy. Do zobaczenia na Gajowej!
Nawiguj, klikając w strzałki, by dowiedzieć się więcej o każdym z nas.

Monika

Monika Balicka: "Z zawodu jestem ekonomistką a z pasji nauczycielką ashtanga vinyasa yogi. Zapraszam do szkoły Yoga Loft, która jest realizacją mojego marzenia, by stworzyć jogowe miejsce z rodzinną atmosferą i indywidualnym podejściem do każdego uczestnika zajęć. Jeśli nie boisz się wyzwań i lubisz się zmęczyć, zapraszam na zajęcia ashtangi, której uczę według tradycyjnej metody (wg tradycji Pattabhi Joisa), zachęcając uczniów na zajęciach MYSORE do samodzielnej pracy, która sprzyja uważności i rozwijaniu świadomości ciała. Jeśli chcesz zacząć łagodniej, zajęcia sekwencji księżycowej będą dobrym wyborem. Do zobaczenia na Gajowej"!


prowadzone zajęcia: ashtanga, ashtanga mysore, sekwencja moon, sekwencja sunshine
grafik zajęć  

Alicja

Alicja Rozwadowska: "Yoga Loft stał się moim miejscem w 2019 roku, w czasie gdy kończyłam kurs nauczycielski. Prowadzę tu regularne zajęcia grupowe, indywidualne i warsztaty. Ze wszystkich zajęć, na które Was zapraszam, najbardziej lubię te poranne o 6:15 — choć ciało jest rano sztywniejsze, umysł dość łatwo poddaje się praktyce, a koncentracja i wyciszenie udziela się całej grupie. Ashtanga vinyasa joga jest piękną praktyką indywidualną, która sprzyja budowaniu uważności i pogłębianiu świadomości. Jej fizyczny wymiar jest punktem wyjścia do tego, co dzieje się w nas na innych płaszczyznach. Każdego dnia przekonuję się, że podstawą praktyki ashtangi jest systematyczność, cierpliwość i spokój, a jej dynamiczny charakter uziemia i uskrzydla jednocześnie".


prowadzone zajęcia: ashtanga, ashtanga mysore
grafik zajęć

Marta

Marta Biernaczyk: "Przygodę z jogą rozpoczęłam w Yogalofcie. Codzienna praktyka przerodziła się w chęć pogłębienia wiedzy z zakresu jogi. Jestem miłośniczką ashtangi, hatha yogi, yin yogi oraz sound healing. Prowadzę spokojne, ale jednocześnie wymagające zajęcia hatha jogi oraz yin yogi, które są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i doświadczonych. Ułożenie ciała, doświadczenie świadomego oddechu i uważność to trzy główne aspekty moich zajęć. Zmiana punktu widzenia z zewnątrz w kierunku wnętrza, kierowanie oddechu i obserwacja oporów psychicznego jak i fizycznego. Podczas zajęć powstaje poczucie jedności i równowagi".
 
prowadzone zajęcia: yin yogaashtanga, hatha
grafik zajęć

Beata

Beata Ziemowska: "Praktyka Jogi towarzyszy mi od kilkunastu lat. To droga, która uczy cierpliwości i akceptacji. Kiedy odpuszczamy walkę, oczekiwania, odnajdujemy radość i pokój – w ruchu i zatrzymaniu, w oddechu, który stopniowo prowadzi do mądrości ukrytej w ciele. Kurs nauczycielski odbyłam w Stowarzyszeniu Jogi Akademickiej u prof. Janusza Szopy, nauczycielski Ashtanga Jogi u Manju Pattahbi Joisa. Jestem wdzięczna za możliwość uczestniczenia w warsztatach z wieloma wspaniałymi nauczycielami a w ciągłym procesie nauki inspiruje mnie postać Vandy Scaravelli. Zajęcia, które prowadzę, to regeneracyjna praktyka uwalniania napięć i przywracania swobodnego przepływu energii w ciele. W zależności od aktualnej fazy Księżyca zawiera wzmacniający, spokojny ruch w rytmie oddechu lub rozluźnianie z wykorzystaniem ciężaru ciała i grawitacji w pozycjach Yin, ćwiczenia taoistyczne, oddechowe i medytację. To żywa, holistyczna praktyka, która może być dopasowana do pojawiających się potrzeb uczestników".


prowadzone zajęcia: restorativeyin
grafik zajęć

Iza

Iza Rzysko: "Gdy myślę o jodze w moim życiu, to widzę, że jej intensywność wiązała się zawsze z dużymi zmianami. Zaczęło się w 2009 roku. Moja przyjaciółka Agnieszka pokazała mi Ashtangę Jogę i o jodze opowiadała. Zostawiła mnie z przygodą, która trwa do dzisiaj, choć ta ewoluowała przez lata. Potem pojawił się Mateusz, który zaczął uczyć mnie jak Ashtangę oswoić. Dzisiaj wiem, że dzięki jodze schodzę z maty lepsza, mocniejsza i mądrzejsza. Nauczyła mnie dyscypliny, ocaliła od lenistwa, pozwoliła zaakceptować siebie i, przede wszystkim, otworzyła moje oczy na drugiego człowieka. Joga jest już dla mnie stanem świadomości, która zabarwia moje życie od kilku lat. Zapraszam do Yoga Loftu na zajęcia vinyasa flow osoby na każdym poziomie zaawansowania!"


prowadzone zajęcia: vinyasa flow
grafik zajęć

Ewa

Ewa Olszewska: "Jestem nauczycielką jogi prowadzącą zajęcia jogi funkcjonalnej opartej na pracy z taśmami mięśniowo-powięziowymi i układem nerwowym — neuro jogą. Ukończyłam kursy i warsztaty z nauczycielami jogi i ruchu z całego świata — od Indii, przez Europę, po Amerykę. Jako ATME YOGA, oferuję zajęcia jogi, które łączą w sobie muzykę, radość i przede wszystkim wsparcie. Moja filozofia to stworzenie przestrzeni, w której można poczuć się swobodnie, zrelaksować się i zresetować swoje ciało i umysł. Dlatego, stawiam na indywidualne podejście do każdego uczestnika, dostosowując zajęcia do jego potrzeb i możliwości. Wchodząc ze mną na matę zatroszczysz się o siebie, wzmocnisz i uelastycznisz swoje ciało, a przez pracę z układem nerwowym poprawisz balans, zmniejszysz napięcia i ból w ciele, usprawnisz czucie i funkcjonowanie ciała".

prowadzone zajęcia: neuro vinyasa
grafik zajęć

Hubert

Hubert Kocikowski: "Z wykształcenia jestem wschodoznawcą - etnologiem. Jogą zająłem się by wrócić do sprawności po kontuzji. Jako człowiek, który nie chodził, tylko poruszał się biegnąc, pewnego dnia usłyszałem wyrok: nie może pan biegać… i tutaj pojawiła się kolejna „życiowa” książka. Książka o jodze i o ludziach, którzy mimo wyroków lekarzy, powrócili w spektakularny sposób do zdrowia i aktywności sportowej. Joga jest dla mnie swoistą formą rehabilitacji. Zapraszam na piątkowe i sobotnie zajęcia w szkole Yoga Loft!"


prowadzone zajęcia: hot yoga
grafik zajęć

Lucy

Lucyna Eich: "Pamiętam doskonale, że już pierwsze zajęcia ashtanga yogi z Moniką Balicką dały mi dużo radości, a ten tradycyjny system praktyki z czasem coraz bardziej zmieniał moją codzienność, uczył dyscypliny oraz zrozumienia dla zmienności i nietrwałości. Ashtanga jest wymagająca, stawia przed nami wyzwania, każdego skłania do zmierzenia się z czymś innym, ale sprawia również, że niemożliwe staje się możliwe zarówno w zakresie treningu ciała, jaki i umysłu. Odkąd stanęłam na macie po raz pierwszy miałam szansę praktykować i brać udział w warsztatach z różnymi nauczycielami. Ukończyłam również Kurs Nauczycielski Yoga Alliance 200h TTC u Mateusza Dekera. Jogowe doświadczenia są dla mnie niezmiennie inspirujące – dają szansę poznawać wspaniałych ludzi i wspólnie z nimi praktykować. Widzimy się na macie!"


prowadzone zajęcia: ashtanga, kurs dla początkujących
grafik zajęć

Marta

Marta Kaczmarek-Ryś: „Kim jestem? Szukając odpowiedzi na to pytanie zdałam sobie sprawę, że ważniejsze jest dla mnie kim chcę być. A joga jest pięknym narzędziem — moją podróżą, która pozwoliła mi się zmieniać, zauważać piękno i dobro wcześniej niedostrzegalne, odczuwać radość i wdzięczność, uczy mnie pokory, ale jednocześnie pokazuje, że mogę tak wiele! Na swoje pierwsze jogowe zajęcia trafiłam będąc już po 40-tce. Była to ashtanga z Moniką Balicką w szkole Yoga Loft. Zanim jednak praktyka stała się regularna przeszłam długą drogę z przeszkodami: początkowo wymówki związane z brakiem czasu i opór głowy wynikający z oporu spiętego, zastałego ciała (tak, mnie też wszystko bolało…mięśnie, nadgarstki, kostki przy każdym kontakcie z twardą matą, mój oddech był płytki, wstrzymywany i nieświadomy a praktyka przypominała walkę o życie). Bardzo szybko stało się dla mnie jasne jak bardzo potrzebuję jogi w moim życiu i że jest dla mnie jak latarnia w mroku, jak ogromny skarb! I naturalnym stało się dla mnie, że chcę się nim podzielić. Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Yogi 200h TTC u Beaty Darowskiej i rozpoczęłam przygodę jako nauczyciel. Dołączając do zespołu Yoga Loft czuję ogromną radość, bo to moja Szkoła"!


prowadzone zajęcia: ashtanga mysore
grafik zajęć

Domi

Dominika Gap: Moja przygoda z jogą zaczęła się na studiach wraz z wieloma innymi aktywnościami sportowymi, które towarzyszyły mi na co dzień. W tamtym czasie joga była jednym z dodatkowych zajęć, które testowałam w ramach zdobywania nowych doświadczeń. I podczas gdy inne chwilowe zachwyty bieganiem, jazdą konną czy też jazdą na rolkach zdarzają mi się teraz tylko od czasu do czasu, joga towarzyszy mi na co dzień i pozwala układać priorytety. Joga stała się dla mnie czymś więcej niż tylko aktywnością ruchową - w bardziej holistycznym ujęciu to podejście do życia, praca z ciałem i z głową, znajdowanie równowagi między jednym drugim. Pomostem do odnalezienia tej równowagi jest uważność na to co dzieje się w danej chwili, świadomy oddech i medytacja. Właśnie w taki sposób staram się prowadzić zajęcia, żeby odnajdywać w praktyce równowagę i jednocześnie przyjemność - zarówno z pozostawania w ruchu jak i bezruchu. Do zobaczenia na zajęciach!


prowadzone zajęcia: vinyasa
grafik zajęć

Marcelina

Marcelina Kochana, mgr Położnictwa z 10-letnim stażem i z szerokim doświadczeniem na sali porodowej oraz poporodowej w Irlandii: "Pracowałam na oddziałach dla kobiet w ciąży wysokiego ryzyka oraz jako położna środowiskowa. Moja rola opiekuna klinicznego na uniwersytecie w Dublinie otworzyła mi drogę do świata akademickiego. Moje naukowe zainteresowania to: połóg, joga w ciąży, karmienie piersią, edukacja okołoporodowa oraz nauka w warunkach symulacji medycznej".


prowadzone zajęcia: joga w ciąży
grafik zajęć


Cennik

karnety

pojedyncze wejście 50 zł 4 wejścia / 28 dni 160 zł 8 wejść / 28 dni 250 zł 10 wejść / 4 miesiące 360 zł OPEN 28 dni (bez limitu) 300 zł

lekcje indywidualne, 60 minut

tr. personalny (1 os.) 150 zł pakiet 10 zajęć (1 os.) 1300 zł tr. personalny (2 os.) 200 zł pakiet 10 zajęć (2 os.) 1800 zł