Aktualności

JOGOWE WAKACJE NA MAZURACH, 8-14.08.2021

Lipowy Dom to nasza najukochańsza, jedyna w swoim rodzaju miejscówka na wakacje jogowe. Dlaczego? Po pierwsze tutaj wszystko się zaczęło, i trudno sobie wyobrazić lepsze miejsce na pierwszy organizowany przez Yoga Loft wyjazd.

Czytaj więcej

RELAKS NIEDZIELNY Z BEATĄ, 01.08

Zapraszamy na relaksujące niedzielne popołudnie z Beatą Ziemowską, mile widziane są również osoby zupełnie początkujące.

Czytaj więcej

KURS DLA POCZĄTKUJĄCYCH Z BARTKIEM

DLA KOGO? Zapraszamy wszystkie osoby początkujące oraz wszystkie osoby już praktykujące, które chcą się podszkolić z techniki wykonywania pozycji. Pierwsze zajęcia nowej grupy w środę 15.09.2021 o godz. 18:30-19:45. ASHTANGA VINYASA YOGA jest dynamiczną praktyką yogi, kształtującą nie tylko elastyczność, ale także siłę i szybkość ciała.

Czytaj więcej

YOGA LOFT TRAVEL 2021

Zapraszamy na wyjazdy jogowe w Polsce i zagranicą! Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Zajęcia odbywają się w grupach podzielonych ze względu na doświadczenie jogowe. Jeśli szukasz aktywnego wypoczynku w gronie pozytywnych ludzi, trafiłaś/eś idealnie!

Czytaj więcej

SYSTEM REZERWACJI MIEJSC

UWAGA! Od 26.04 rezerwacji miejsc na zajęcia można dokonać wyłącznie przez stronę www.yogaloft.pl, wchodząc w zakładkę Strefa Klienta.
Przed pierwszą rezerwacją konieczne jest założenie konta i zapoznanie się z regulaminem zajęć.
Wyjątkiem są zajęcia on - line i kursy dla początkujących, na które zapisujemy się mailowo pisząc na [email protected]

Czytaj więcej

Szkoła/zajęcia

YOGA LOFT

Yoga Loft to kameralna szkoła jogi zlokalizowana w klimatycznej części Poznania, na Jeżycach. Tworzy ją grupa przyjaciół prowadzących zajęcia jak i ich podopieczni. Założycielką jest Monika Balicka, która uczy dynamicznego stylu jogi - ashtanga vinyasa yoga. Znajdziesz u nas rodzinną atmosferę i profesjonalnie prowadzone zajęcia jogi dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Jesteśmy jedyną w Poznaniu szkołą, która wykorzystuje na zajęciach hot yogi (zimą również podczas innych zajęć) lampy emitujące dobroczynne promieniowanie infrared. Masz wątpliwości, od których zajęć zacząć? Napisz do nas: [email protected] Do zobaczenia na Gajowej :)

ASHTANGA

ASHTANGA VINYASA YOGA rozwija siłę i elastyczność, przywracając ciało do staniu równowagi.  Jest podejściem do praktyki, w którym najważniejsze jest podążanie za oddechem, poprzez synchronizację każdego ruchu z wdechem lub wydechem. Zajęcia ashtangi dają efekt sauny i masażu jednocześnie, oczyszczają i uzdrawiają ciało. Regularna praktyka zapewnia prawidłową postawę i ładną sylwetkę, poprawia kondycję i samopoczucie. Czyni ciało elastycznym i silnym, a także działa na poziomie mentalnym uspakajając umysł. Zajęcia są prowadzone przez nauczyciela (ASHTANGA 1 seria prowadzona - grupa zaawansowana/ASHTANGA skrócona sekwencja - grupa początkująca i średniozaawansowana) lub polegają na indywidualnej praktyce w grupie (ASHTANGA MYSORE - dla osób na każdym poziomie zaawansowania).    

ASHTANGA MYSORE

Tradycyjny styl nauczania ashtangi polegający na wprowadzaniu ucznia w tajniki praktyki krok po kroku, zaczynając od nauki oddechu i synchronizacji ruchu z oddechem w powitaniach słońca. Praktyka własna w stylu mysore jest wyjątkowa. Asany każdy wykonuje we własnym tempie, w skupieniu na swoim oddechu, zachowując indywidualny dopasowany do własnych możliwości rytm. Praktyka w stylu mysore jest równocześnie intensywna i medytacyjna, skierowana do wewnątrz. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Przy czym każdy wykorzystuje w pełni swój potencjał. Jeśli szukasz świadomej uważnej pracy z ciałem i chcesz nauczyć się skupienia, kierowania myśli w odpowiednim kierunku, uspakajania umysłu, zajęcia w stylu mysore będą dla ciebie najlepsze.

VINYASA/POWER VINYASA

Zajęcia są prowadzone zgodnie z nurtem VINYASA. Jest to dynamiczny styl jogi, polegający na synchronizacji ruchu z oddechem.  Każde zajęcia wyglądają inaczej, sekwencję nauczyciel układa dowolnie, biorąc pod uwagę stopień zaawansowania grupy. Vinyasa – zajęcia nastawione na rozluźnianie ciała, przy wykorzystaniu podstawowych asan. Punktem wyjścia jest praca ze świadomym oddechem, uczymy się redukować napięcia. Idealne zajęcia dla osób początkujących. Power vinyasa – wymagające zajęcia, nastawione zarówno na rozluźnianie, jak i wzmacnianie całego ciała. Zalecamy wziąć uprzednio kilkakrotnie udział w zajęciach vinyasa.

HOT YOGA

Zajęcia Vinyasa Yoga z zastosowaniem lamp INFRARED emitujących dobroczynne promieniowanie podczerwone. Podczas sesji ogrzewane są tkanki głębokie, mięśnie oraz stawy, co zdecydowanie zwiększa ich elastyczność. Powietrze w sali nie jest ogrzewane w sposób bezpośredni co pozwala na zachowanie odpowiedniej wilgotności oraz pełnego komfortu podczas ćwiczeń. Następuje wysoko zwielokrotnione przyspieszenie metabolizmu, szybsze spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcja cellulitu. Intensywna potliwość ciała podczas zajęć usuwa toksyny z organizmu i reguluje nawilżenie naskórka. Osoby cierpiące na nerwobóle, bóle mięśni i przykurcze poczują znaczną ulgę już po pierwszych zajęciach. Hot yoga zalecana jest także osobom z zakwasami po intensywnych treningach fizycznych. Osoby zaawansowane zapraszamy na HOT YOGĘ POWER VINYASĘ, osoby początkujące zachęcamy do wybrania na początek łagodniejszych zajęć HOT YOGA VINYASA.

RESTORATIVE

Restorative Yoga
Obejmuje praktyki uwalniania napięć i przywracania swobodnego przepływu energii w ciele. W zależności od aktualnej fazy Księżyca zawiera wzmacniający, spokojny ruch w rytmie oddechu lub rozluźnianie z wykorzystaniem ciężaru ciała i grawitacji, ćwiczenia taoistyczne, oddechowe i medytację.To żywa, holistyczna praktyka, która może być dopasowana do pojawiających się potrzeb uczestników. Zajęcia prowadzi nasza doświadczona nauczycielka Beata Ziemowska. Zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania.

JOGA W CIĄŻY

W trakcie kursu nauczysz się pracy z oddechem, rozwiniesz świadomość mięśni dna miednicy, wzmacniając je ale też ucząc się je rozluźniać. Nauczysz się rozluźniania i relaksowania innych napiętych miejsc w ciele. Oswoisz temat bólu w czasie porodu i nauczysz się jak pracować z oddechem by go zminimalizować. Doświadczysz zbawiennego dla umysłu wpływu medytacji. Otrzymasz również informacje odnośnie diety i zdrowego stylu życia. A poza tym poznasz inne przyszłe mamy, które mogą okazać się cudownym wsparciem w tym szczególnym dla Ciebie czasie! Grafik spotkań, info o zapisach do nowych grup znajdziesz w zakładce WARSZTATY/KURSY

KURS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Dołącz do grupy dla początkujących - zostaniesz wprowadzona/y krok po kroku w tajniki jogi. Tempo będzie dostosowane do Twoich możliwości. Poznasz podstawowe pozycje, nauczysz się pracy z oddechem. INFORMACJE o naborach do nowych grup znajdziesz w zakładce WARSZTATY/KURSY

YOGA NIDRA

YOGA NIDRA jest techniką, która umożliwia pogłębiony kontakt z samym sobą, prowadzi do rozluźnienia, odprężenia i wewnętrznej integracji. Yoga Nidra oznacza „jogę snu psychicznego”, a sen w kontekście jogi to próba kontrolowanego wycofania uwagi ze świata wrażeń przy pełnej świadomości i nakierowanie jej do wewnątrz. Relaksacja jest jedną z najważniejszych technik, które wpływają na rozluźnianie mięśni, równoważenie układu nerwowego i wyciszenie psychiczne. Yoga nidra jest stanem głębokiej relaksacji, stanem, za którym każdy człowiek tęskni. Momentem, gdy ogarnia Cię absolutny spokój, gdy czujesz, że możesz poddać się łagodnemu przejściu do świata nocy. Ponieważ w trakcie sesji leżymy wygodnie, wchodzimy w stan totalnego komfortu dla ciała i zmysłów, co ułatwia wejście w stan odprężenia i kontaktu z prawdziwym sobą.

YIN YOGA

Yin yoga w odróżnieniu od dynamicznych form, które pracują głównie z mięśniami, koncentruje się  na oddziaływaniu na tkankę łączną. Podczas gdy dynamiczna yoga yang skupia się głównie na rozgrzaniu, rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni, yoga yin skierowana jest głównie na więzadła, ścięgna i kości zwłaszcza w obrębie stawów biodrowych, miednicy oraz dolnego kręgosłupa. Podczas zajęć yin yogi  zostajemy w  pozycjach znacznie dłużej niż w tradycyjnej jodze. Dzięki długiemu, nie-siłowemu trwaniu w pozycji unikamy odruchowego obronnego napięcia, jakim często reaguje rozciągany gwałtownie mięsień. Praktyka yin yogi pozwala na zwiększenie zakresu ruchu lecz także na poprawę ukrwienia, a przez to i odżywienia struktur stawowych.

TRENING PERSONALNY

TRENING PERSONALNY to godzinna sesja jeden na jeden z nauczycielem. Dzień i godzina spotkania ustalana jest indywidualnie z nauczycielem prowadzącym. Zapisy: [email protected]

Nauczyciele

MONIKA

MONIKA BALICKA: "Z zawodu jestem ekonomistką a z pasji nauczycielką ashtanga vinyasa yogi. Zapraszam do szkoły Yoga Loft, która jest realizacją mojego marzenia, by stworzyć jogowe miejsce z rodzinną atmosferą i indywidualnym podejściem do każdego uczestnika zajęć. Jeśli nie boisz się wyzwań i lubisz się zmęczyć, zapraszam na zajęcia ashtangi, której uczę według tradycyjnej metody (wg tradycji Pattabhi Joisa), zachęcając uczniów na zajęciach MYSORE do samodzielnej pracy, która sprzyja uważności i rozwijaniu świadomości ciała. Odkryjesz medytacyjny charakter praktyki, wzmacniając przy okazji ciało i pozbywając się napięć, zarówno w sferze fizycznej jak i mentalnej. Do zobaczenia na Gajowej!"  

ALICJA

ALICJA ROZWADOWSKA: "Z wykształcenia jestem waltornistką i muzykolożką. Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Jogi RYS 200H TTC prowadzony przez Beatę Darowską i należę do Ashtanga Vinyasa Yoga Research Community Johna Scotta. Systematycznie praktykuję pod okiem Beaty Darowskiej, której również asystuję. Regularnie biorę udział w warsztatach i kursach (John Scott, Manju Jois, Stu Girling). System samodzielnej pracy z ciałem, rozwijany na zajęciach mysore, sprzyja pogłębianiu świadomości i budowaniu uważności. Uczy, że każde ciało jest inne i wymaga odrębnego podejścia. Każdego dnia przekonuję się, że podstawą praktyki ashtangi jest systematyczność, cierpliwość i spokój, a jej dynamiczny charakter uziemia i uskrzydla jednocześnie."
   

BARTEK

BARTEK FATEK: "Praktykuję jogę od ponad 10 lat. Wierzę, że każdy kto staje na macie ma swój powód by rozpocząć praktykę. Ja chciałem prawdziwie poczuć siebie, poznać siebie. Moja jogowa podróż rozpoczęła się od praktyki według metody Iyengara, później przyszedł czas na Vinyase by ostateczne moją regularną praktyką stała się Ashtanga Vinyasa Joga. Dziś joga jest moją wielką pasją która chętnie dzielę się z innymi. Podczas praktyki ze mną odnajdziesz spokój i koncentrację. Istotne jest dla mnie poszukiwanie balansu między rozluźnianiem, siłą a elastycznością, między transformacja a świadomym odpuszczeniem. W Twojej praktyce Ty jesteś ekspertem od swojego ciała, dlatego staram się podchodzić indywidualnie do każdego. Poza jogą :) uwielbiam podróże, te małe, na spotkanie z przyjaciółmi przy kawie, i te wielkie za ocean."

MARTA

MARTA BIERNACZYK: "Przygodę z jogą rozpoczęłam w Yogalofcie. Codzienna praktyka przerodziła się w chęć pogłębienia wiedzy z zakresu yogi. Jestem miłośniczką Ashtangi, Hatha yogi, Yin Yogi oraz Sound healing. Prowadzę spokojne, ale jednocześnie wymagające zajęcia Hatha jogi oraz yin yogi, które są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i doświadczonych. Ułożenie ciała, doświadczenie świadomego oddechu i uważność to trzy główne aspekty moich zajęć. Zmiana punktu widzenia z zewnątrz w kierunku wnętrza, kierowanie oddechu i obserwacja oporów psychicznego jak i fizycznego. Podczas zajęć powstaje poczucie jedności i równowagi."
   

IZA

IZA RZYSKO: "Gdy myślę o jodze w moim życiu, to widzę, że jej intensywność wiązała się zawsze z dużymi zmianami. Zaczęło się w 2009 roku. Moja przyjaciółka Agnieszka pokazała mi Ashtangę Jogę i o jodze opowiadała. Zostawiła mnie z przygodą, która trwa do dzisiaj, choć ta ewoluowała przez lata. Potem pojawił się Mateusz, który zaczął uczyć mnie jak Ashtangę oswoić. Dzisiaj wiem, że dzięki jodze schodzę z maty lepsza, mocniejsza i mądrzejsza. Nauczyła mnie dyscypliny, ocaliła od lenistwa, pozwoliła zaakceptować siebie i, przede wszystkim, otworzyła moje oczy na drugiego człowieka. Joga jest już dla mnie stanem świadomości, która zabarwia moje życie od kilku lat. Zapraszam do Yoga Loftu na zajęcia ŁAGODNA VINYASA osoby na każdym poziomie zaawansowania!"

HUBERT

HUBERT KOCIKOWSKI: "Z wykształcenia jestem wschodoznawco - etnologiem. Jogą zająłem się by wrócić do sprawności po kontuzji. Jako człowiek, który nie chodził, tylko poruszał się biegnąc, pewnego dnia usłyszałem wyrok: nie może pan biegać… i tutaj pojawiła się kolejna „życiowa” książka. Książka o jodze i o ludziach, którzy mimo wyroków lekarzy, powrócili w spektakularny sposób do zdrowia i aktywności sportowej. Joga jest dla mnie swoistą formą rehabilitacji. Zapraszam na piątkowe i sobotnie zajęcia w szkole Yoga Loft!"

BEATA

BEATA NOWAKOWSKA: "Jestem certyfikowaną nauczycielką „Joga w ciąży i mama baby joga”. Z zawodu jestem również pielęgniarką, specjalizuję się w asystowaniu do zabiegów operacyjnych. Joga w moim życiu pojawiła się wiele lat temu dzięki mojej koleżance, nauczycielce jogi, która zaraziła mnie swoją pasją i stylem życia. Joga pojawiała się i znikała, jak to w życiu bywa, do czasu kiedy w 2014 roku pojawiłam się w szkole Yoga Loft u Moniki Balickiej i zostałam do dzisiaj, za co bardzo dziękuje Monice, szczególnie za jej serce i atmosferę jaką tworzy. W moim życiu od zawsze był sport i praca z ciałem ale odkąd ćwiczę jogę wszystko zaczęło się układać w całość. Dołączyła praca z oddechem i z umysłem co spowodowało, że zaczęłam się wyciszać i pracować nad sobą a jednocześnie poznawać własne ciało. Joga to ciągła praca, która mobilizuje mnie do działań i rozwoju, bez czego nie potrafię już żyć. Moje podejście do życia jest bardzo naturalne i holistyczne. Uwielbiam zdrowy styl życia i staram się zarażać tym innych."

BEATA Z

BEATA ZIEMOWSKA: "W JODZE CIESZĘ SIĘ TYM, CO JEST.  Droga Jogi uczy cierpliwości, pokory i akceptacji. Jeśli odpuścimy walkę, oczekiwania, znajdziemy radość i pokój w ruchu i zatrzymaniu, w oddechu, który prowadzi do mądrości ukrytej w ciele. Akceptacja staje się początkiem zmiany a regularna praktyka pozwala nam zmieniać postrzeganie siebie, innych, świata. Uczy świadomych wyborów, buduje wewnętrzny balans, prowadzi do wolności.Kurs nauczycielski odbyłam w Stowarzyszeniu Jogi Akademickiej, nauczycielski Ashtangi u Manju Pattahbi Joisa. Zajęcia i warsztaty m.in. z Nancy Gilgoff, Andreą Lutz, Basią Lipską, Beatą Darowską, Moniką Balicką, Ronaldem Steinerem, Diane Long. Moją osobistą praktyką jest Ashtanga pod okiem Magdaleny Nowaczyk. Prowadzę regeneracyjne zajęcia „Restorative Yoga”, które obejmują elementy jogi Yin, ćwiczenia taoistyczne, łagodny ruch w rytmie oddechu, relaksację i medytację. Lubię to!

 

Cennik

KARNETY

jedno wejście 35 zł 4 wejścia/ 28dni 120 zł 8 wejść/ 28dni 200 zł 10 wejść/3 m-ce 250 zł OPEN 28 dni (do 16 wejść) 240 zł

LEKCJE INDYWIDUALNE, 60 minut

TR. PERSONALNY, 1 osoba 130 zł PAKIET 10, 1 osoba 1100 zł TR. PERSONALNY, 2 osoby 180 zł PAKIET 10, 2 osoby 1600 zł