Aktualności

KURS ASHTANGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH - NOWA GRUPA od 23.09

DLA KOGO? Zapraszamy wszystkie osoby początkujące oraz wszystkie osoby już praktykujące, które chcą się podszkolić z techniki wykonywania pozycji. ASHTANGA VINYASA YOGA jest dynamiczną praktyką yogi, kształtującą nie tylko elastyczność, ale także siłę i szybkość ciała.

Czytaj więcej

ASHTANGA MYSORE - CODZIENNIE W YOGA LOFT!

Zapraszamy  na zajęcia Ashtanga Mysore, które są formą treningu indywidualnego w grupie.  MYSORE to tradycyjny styl nauczania ashtangi polegający na wprowadzaniu ucznia w tajniki praktyki krok po kroku, zaczynając od nauki oddechu i synchronizacji ruchu z oddechem w powitaniach słońca. Praktyka własna w stylu mysore jest wyjątkowa. Asany każdy wykonuje we własnym tempie, w skupieniu na swoim oddechu, zachowując indywidualny dopasowany do własnych możliwości rytm. Praktyka w stylu mysore jest równocześnie intensywna i medytacyjna, skierowana do wewnątrz. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Czytaj więcej

YOGOWE MIKOŁAJKI W DOMU ŁOWYŃ

W GRUDNIU zapraszamy po raz kolejny na weekend z ashtangą w Domu Łowyń. Warsztaty poprowadzi Monika Balicka. Zajęcia będą się odbywać w 2 grupach zaawansowania. Dołączyć może każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania. Termin: 4-6.12.2020, przyjazd w piątek o godz. 16:00, wyjazd w niedzielę po obiedzie (ok. godz. 14).

Czytaj więcej

ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY

W czwartek 24 września rozpoczynamy nowy cykl zajęć! Zapraszamy zarówno przyszłe mamy, które rozpoczęły cykl przed pandemią, jak i wszystkie chętne nowe osoby. Zapisy: [email protected] Nowy cykl będzie obejmował 6 zajęć. Zaopiekuje się Wami nasza certyfikowana nauczycielka jogi a zarazem aktywna zawodowo pielęgniarka - Beata Nowakowska :)

Czytaj więcej

INFO DLA ZMOTORYZOWANYCH!

UWAGA! Ważna informacja dla osób, które przyjeżdżają na zajęcia samochodem. Z dniem 1 lipca weszły w życie zmiany dotyczące stref płatnego parkowania w Poznaniu. Niestety ul. Gajowa jest w strefie płatnego parkowania również w sobotę. Zostały też wydłużone godziny parkowania w tygodniu do godz. 20:00. Polecamy szukać miejsca w strefie niebieskiej, która jest bardzo blisko ul. Gajowej a która jest wolna od opłat w sobotę. W tygodniu w strefie niebieskiej można parkowac bezpłatnie od godz. 18:00. Na zdjęciu mapka z ulicami należącymi do strefy niebieskiej.

Czytaj więcej

Szkoła/zajęcia

YOGA LOFT

Yoga Loft to kameralna szkoła jogi zlokalizowana w klimatycznej części Poznania, na Jeżycach. Tworzy ją grupa przyjaciół prowadzących zajęcia jak i ich podopieczni. Założycielką jest Monika Balicka, która uczy dynamicznego stylu jogi - ashtanga vinyasa yoga. Znajdziesz u nas rodzinną atmosferę i profesjonalnie prowadzone zajęcia jogi dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Jesteśmy jedyną w Poznaniu szkołą, która wykorzystuje na zajęciach hot yogi (zimą również podczas innych zajęć) lampy emitujące dobroczynne promieniowanie infrared. Masz wątpliwości, od których zajęć zacząć? Napisz do nas: [email protected] Do zobaczenia na Gajowej :)

ASHTANGA

ASHTANGA VINYASA YOGA rozwija siłę i elastyczność, przywracając ciało do staniu równowagi.  Jest podejściem do praktyki, w którym najważniejsze jest podążanie za oddechem, poprzez synchronizację każdego ruchu z wdechem lub wydechem. Zajęcia ashtangi dają efekt sauny i masażu jednocześnie, oczyszczają i uzdrawiają ciało. Regularna praktyka zapewnia prawidłową postawę i ładną sylwetkę, poprawia kondycję i samopoczucie. Czyni ciało elastycznym i silnym, a także działa na poziomie mentalnym uspakajając umysł. Zajęcia są prowadzone przez nauczyciela (ASHTANGA 1 seria prowadzona - grupa zaawansowana/ASHTANGA skrócona sekwencja - grupa początkująca i średniozaawansowana) lub polegają na indywidualnej praktyce w grupie (ASHTANGA MYSORE - dla osób na każdym poziomie zaawansowania).    

ASHTANGA MYSORE

Tradycyjny styl nauczania ashtangi polegający na wprowadzaniu ucznia w tajniki praktyki krok po kroku, zaczynając od nauki oddechu i synchronizacji ruchu z oddechem w powitaniach słońca. Praktyka własna w stylu mysore jest wyjątkowa. Asany każdy wykonuje we własnym tempie, w skupieniu na swoim oddechu, zachowując indywidualny dopasowany do własnych możliwości rytm. Praktyka w stylu mysore jest równocześnie intensywna i medytacyjna, skierowana do wewnątrz. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Przy czym każdy wykorzystuje w pełni swój potencjał. Jeśli szukasz świadomej uważnej pracy z ciałem i chcesz nauczyć się skupienia, kierowania myśli w odpowiednim kierunku, uspakajania umysłu, zajęcia w stylu mysore będą dla ciebie najlepsze.

VINYASA/POWER VINYASA

Zajęcia są prowadzone zgodnie z nurtem VINYASA. Jest to dynamiczny styl jogi, polegający na synchronizacji ruchu z oddechem.  Każde zajęcia wyglądają inaczej, sekwencję nauczyciel układa dowolnie, biorąc pod uwagę stopień zaawansowania grupy. Vinyasa – zajęcia nastawione na rozluźnianie ciała, przy wykorzystaniu podstawowych asan. Punktem wyjścia jest praca ze świadomym oddechem, uczymy się redukować napięcia. Idealne zajęcia dla osób początkujących. Power vinyasa – wymagające zajęcia, nastawione zarówno na rozluźnianie, jak i wzmacnianie całego ciała. Zalecamy wziąć uprzednio kilkakrotnie udział w zajęciach vinyasa.

HOT YOGA

Zajęcia Vinyasa Yoga z zastosowaniem lamp INFRARED emitujących dobroczynne promieniowanie podczerwone. Podczas sesji ogrzewane są tkanki głębokie, mięśnie oraz stawy, co zdecydowanie zwiększa ich elastyczność. Powietrze w sali nie jest ogrzewane w sposób bezpośredni co pozwala na zachowanie odpowiedniej wilgotności oraz pełnego komfortu podczas ćwiczeń. Następuje wysoko zwielokrotnione przyspieszenie metabolizmu, szybsze spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcja cellulitu. Intensywna potliwość ciała podczas zajęć usuwa toksyny z organizmu i reguluje nawilżenie naskórka. Osoby cierpiące na nerwobóle, bóle mięśni i przykurcze poczują znaczną ulgę już po pierwszych zajęciach. Hot yoga zalecana jest także osobom z zakwasami po intensywnych treningach fizycznych. Osoby zaawansowane zapraszamy na HOT YOGĘ POWER VINYASĘ, osoby początkujące zachęcamy do wybrania na początek łagodniejszych zajęć HOT YOGA VINYASA.

ŁAGODNA JOGA

Zajęcia łagodnej jogi są dopasowane tempem do możliwości osób starszych, ale można dołączyć w każdym wieku. Mała grupa zapewnia indywidulane podejście nauczycielki. Zajęcia prowadzi nasza doświadczona nauczycielka Beata Ziemowska, która wykorzystuje elementy yin yogi, znanej z niezwykle terapeutycznego działania. Zapraszamy na każdym poziomie zaawansowania. Zajęcia zostaną wznowione we wrześniu. Spotkania w każdy wtorek o godz. 11:00. Chcesz dołączyć do grupy? Napisz do nas: [email protected]

JOGA W CIĄŻY

W trakcie kursu nauczysz się pracy z oddechem, rozwiniesz świadomość mięśni dna miednicy, wzmacniając je ale też ucząc się je rozluźniać. Nauczysz się rozluźniania i relaksowania innych napiętych miejsc w ciele. Oswoisz temat bólu w czasie porodu i nauczysz się jak pracować z oddechem by go zminimalizować. Doświadczysz zbawiennego dla umysłu wpływu medytacji. Otrzymasz również informacje odnośnie diety i zdrowego stylu życia. A poza tym poznasz inne przyszłe mamy, które mogą okazać się cudownym wsparciem w tym szczególnym dla Ciebie czasie! Grafik spotkań, info o zapisach do nowych grup znajdziesz w zakładce WARSZTATY/KURSY

MAMA&BABY YOGA

Zajęcia dla mam z dziećmi do 10 miesiąca życia. Możesz zacząć po połogu a więc po 6 tygodniach od porodu.  Joga ułatwi powrót do kondycji fizycznej i psychicznej. Zmniejszy napięcie mięśni i dyskomfort, który odczuwasz po ciąży, jak ból ramion, szyi, pleców ,wzmocni i ustabilizuje mięśnie, również mięśnie dna miednicy. Spokojne chwile relaksu złagodzą zmęczenie, stres i zapewnią wyciszenie umysłu. Podczas praktyki Twoje maleństwo będzie obok Ciebie, czując Twój spokój i równowagę. Poznasz inne mamy z nowonarodzonymi dziećmi, które przechodzą przez podobne doświadczenia. Ich wsparcie i wzajemna wymiana przemyśleń może okazać się bardzo cenna w tym okresie wielkich zmian. Info o zapisach do nowych grup znajdziesz w zakładce WARSZTATY/KURSY

KURS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Dołącz do grupy dla początkujących - zostaniesz wprowadzona/y krok po kroku w tajniki jogi. Tempo będzie dostosowane do Twoich możliwości. Poznasz podstawowe pozycje, nauczysz się pracy z oddechem. INFORMACJE o naborach do nowych grup znajdziesz w zakładce WARSZTATY/KURSY

YOGA NIDRA

YOGA NIDRA jest techniką, która umożliwia pogłębiony kontakt z samym sobą, prowadzi do rozluźnienia, odprężenia i wewnętrznej integracji. Yoga Nidra oznacza „jogę snu psychicznego”, a sen w kontekście jogi to próba kontrolowanego wycofania uwagi ze świata wrażeń przy pełnej świadomości i nakierowanie jej do wewnątrz. Relaksacja jest jedną z najważniejszych technik, które wpływają na rozluźnianie mięśni, równoważenie układu nerwowego i wyciszenie psychiczne. Yoga nidra jest stanem głębokiej relaksacji, stanem, za którym każdy człowiek tęskni. Momentem, gdy ogarnia Cię absolutny spokój, gdy czujesz, że możesz poddać się łagodnemu przejściu do świata nocy. Ponieważ w trakcie sesji leżymy wygodnie, wchodzimy w stan totalnego komfortu dla ciała i zmysłów, co ułatwia wejście w stan odprężenia i kontaktu z prawdziwym sobą.

YIN YOGA

Yin yoga w odróżnieniu od dynamicznych form, które pracują głównie z mięśniami, koncentruje się  na oddziaływaniu na tkankę łączną. Podczas gdy dynamiczna yoga yang skupia się głównie na rozgrzaniu, rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni, yoga yin skierowana jest głównie na więzadła, ścięgna i kości zwłaszcza w obrębie stawów biodrowych, miednicy oraz dolnego kręgosłupa. Podczas zajęć yin yogi  zostajemy w  pozycjach znacznie dłużej niż w tradycyjnej jodze. Dzięki długiemu, nie-siłowemu trwaniu w pozycji unikamy odruchowego obronnego napięcia, jakim często reaguje rozciągany gwałtownie mięsień. Praktyka yin yogi pozwala na zwiększenie zakresu ruchu lecz także na poprawę ukrwienia, a przez to i odżywienia struktur stawowych.

JOGA DLA DZIECI

Serdecznie zapraszamy na innowacyjny program skierowany do dzieci w wieku 8 - 12 lat "Poznaj siebie - poznaj swoje ciało". Program 10-ciu spotkań obejmuje: zajęcia ruchowe, trening uważności, programowanie z elementami kodowania, aktywizację półkul mózgowych, rozpoznawanie emocji i techniki radzenia z nimi, budowanie i wzmacnianie poprawnych relacji interpersonalnych, a także ćwiczenia relaksacyjne, które pamagają redukować stres. Zajęcia prowadzi certyfikowana, niezwykle doświadczona nauczycielka Emilia Burkiewicz.

TRENING PERSONALNY

TRENING PERSONALNY to godzinna sesja jeden na jeden z nauczycielem. Dzień i godzina spotkania ustalana jest indywidualnie z nauczycielem prowadzącym. Zapisy: [email protected]

Nauczyciele

MONIKA

MONIKA BALICKA: "Z zawodu jestem ekonomistką a z pasji nauczycielką ashtanga vinyasa yogi. Zapraszam do szkoły Yoga Loft, która jest realizacją mojego marzenia, by stworzyć jogowe miejsce z rodzinną atmosferą i indywidualnym podejściem do każdego uczestnika zajęć. Miejsce, w którym poczujecie się zaopiekowani i które będzie wytchnieniem od codziennego stresu i pośpiechu, a zarazem będzie inspirować do rozwoju osobistego, zarówno na poziomie fizycznym jak i mentalnym. Jeśli nie boisz się wyzwań i lubisz się zmęczyć, zapraszam na zajęcia ashtangi, której uczę według tradycyjnej metody (wg tradycji Pattabhi Joisa), zachęcając uczniów na zajęciach MYSORE do samodzielnej pracy, która sprzyja uważności i rozwijaniu świadomości ciała. Odkryjesz medytacyjny charakter praktyki, wzmacniając przy okazji ciało i pozbywając się napięć, zarówno w sferze fizycznej jak i mentalnej. Do zobaczenia na Gajowej!"  

ALICJA

ALICJA ROZWADOWSKA: "Z wykształcenia jestem waltornistką i muzykolożką. Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Jogi RYS 200H TTC prowadzony przez Beatę Darowską i należę do Ashtanga Vinyasa Yoga Research Community Johna Scotta. Systematycznie praktykuję pod okiem Beaty Darowskiej, której również asystuję. Regularnie biorę udział w warsztatach i kursach (John Scott, Manju Jois, Stu Girling). System samodzielnej pracy z ciałem, rozwijany na zajęciach mysore, sprzyja pogłębianiu świadomości i budowaniu uważności. Uczy, że każde ciało jest inne i wymaga odrębnego podejścia. Każdego dnia przekonuję się, że podstawą praktyki ashtangi jest systematyczność, cierpliwość i spokój, a jej dynamiczny charakter uziemia i uskrzydla jednocześnie."
   

BARTEK

BARTEK FATEK: "Praktykuję jogę od ponad 10 lat. Wierzę, że każdy kto staje na macie ma swój powód by rozpocząć praktykę. Ja chciałem prawdziwie poczuć siebie, poznać siebie. Moja jogowa podróż rozpoczęła się od praktyki według metody Iyengara, później przyszedł czas na Vinyase by ostateczne moją regularną praktyką stała się Ashtanga Vinyasa Joga. Dziś joga jest moją wielką pasją która chętnie dzielę się z innymi. Podczas praktyki ze mną odnajdziesz spokój i koncentrację. Istotne jest dla mnie poszukiwanie balansu między rozluźnianiem, siłą a elastycznością, między transformacja a świadomym odpuszczeniem. W Twojej praktyce Ty jesteś ekspertem od swojego ciała, dlatego staram się podchodzić indywidualnie do każdego. Poza jogą :) uwielbiam podróże, te małe, na spotkanie z przyjaciółmi przy kawie, i te wielkie za ocean."

MARTA

MARTA BIERNACZYK: Rozpoczęła przygodę z jogą w naszej szkole. Jest certyfikowanym międzynarodowym nauczycielem yoga alliance RYT 500 po szkoleniu odbytym w Indiach. W Yoga lofcie prowadzi relaksacyjne zajęcia yin yogi zakończone "kąpielą" w dźwiękach mis tybetańskich. "Przygodę z jogą rozpoczęłam w Yogalofcie. Codzienna praktyka przerodziła się w chęć pogłębienia wiedzy z zakresu yogi. Jestem miłośniczką Ashtangi, Hatha yogi, Yin Yogi oraz Sound healing. Prowadzę spokojne, ale jednocześnie wymagające zajęcia Hatha jogi oraz yin yogi, które są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i doświadczonych. Ułożenie ciała, doświadczenie świadomego oddechu i uważność to trzy główne aspekty moich zajęć. Zmiana punktu widzenia z zewnątrz w kierunku wnętrza, kierowanie oddechu i obserwacja oporów psychicznego jak i fizycznego. Podczas zajęć powstaje poczucie jedności i równowagi."
   

ANIA

ANNA MAJDAŃSKA: "Joga znalazła mnie w odpowiednim momencie i pokazała którą drogą powinnam pójść… Praca z ciałem zawsze mnie fascynowała i dawała mnóstwo radości, a gdy odkryłam jak cudownym narzędziem jest nasz umysł zaczęłam poszukiwania ich połączenia. Gdy pierwszy raz stanęłam na macie wiedziałam, ze to jest to na co czekałam całe życie. Joga stała się dla mnie stylem życia, myślenia i sposobem na życie w równowadze. Biorę udział w licznych warsztatach i kursach poszerzając swoją wiedzę, ponieważ chcę doskonalić siebie aby dawać bezpieczeństwo i przekazywać swoją wiedzę w jak najlepszy sposób. Wkładam dużo pracy w swój własny rozwój ponieważ w jodze „zawsze jest coś do zrobienia”.  

BEATA

BEATA ZIEMOWSKA: "W JODZE CIESZĘ SIĘ TYM, CO JEST. Owoce jakie joga przynosi w życiu są słodkie ale tak, jak owoce potrzebują czasu by dojrzeć, tak i jogiczna droga uczy cierpliwości. Mnie wciąż uczy też pokory i akceptacji. Kiedy odpuszczam walkę, oczekiwania, znajduję radość i pokój – w ruchu i zatrzymaniu. W oddechu, który prowadzi do mądrości i wolności ukrytych w każdym ciele. Prezent od berlińskiej przyjaciółki – książka Vandy Scaravelli – kazał tak spojrzeć jogę: Słuchaj swojego ciała, idź z nim, a nie przeciwko niemu. Z uwagą obserwuj jego potrzeby i sygnały, które wysyła. Baw się nim jak robią to dzieci, a z czasem stanie się czujne i szybkie. Jako wolny strzelec jestem związana współpracą z różnymi szkołami jogi w Poznaniu, przyjaźniąc się  z ludźmi, którzy je tworzą. Te przyjaźnie stają się płaszczyzną wymiany, inspiracji, dają poczucie wspólnoty. "  

IZA

IZA RZYSKO: "Gdy myślę o jodze w moim życiu, to widzę, że jej intensywność wiązała się zawsze z dużymi zmianami. Zaczęło się w 2009 roku. Moja przyjaciółka Agnieszka pokazała mi Ashtangę Jogę i o jodze opowiadała. Zostawiła mnie z przygodą, która trwa do dzisiaj, choć ta ewoluowała przez lata. Potem pojawił się Mateusz, który zaczął uczyć mnie jak Ashtangę oswoić. Dzisiaj wiem, że dzięki jodze schodzę z maty lepsza, mocniejsza i mądrzejsza. Nauczyła mnie dyscypliny, ocaliła od lenistwa, pozwoliła zaakceptować siebie i, przede wszystkim, otworzyła moje oczy na drugiego człowieka. Joga jest już dla mnie stanem świadomości, która zabarwia moje życie od kilku lat. Zapraszam do Yoga Loftu na zajęcia ŁAGODNA VINYASA osoby na każdym poziomie zaawansowania!"

HUBERT

HUBERT KOCIKOWSKI: "Z wykształcenia jestem wschodoznawco - etnologiem. Jogą zająłem się by wrócić do sprawności po kontuzji. Jako człowiek, który nie chodził, tylko poruszał się biegnąc, pewnego dnia usłyszałem wyrok: nie może pan biegać… i tutaj pojawiła się kolejna „życiowa” książka. Książka o jodze i o ludziach, którzy mimo wyroków lekarzy, powrócili w spektakularny sposób do zdrowia i aktywności sportowej. Joga jest dla mnie swoistą formą rehabilitacji. Zapraszam na piątkowe i sobotnie zajęcia w szkole Yoga Loft!"

NATALIA

NATALIA SZYMBORSKA: "Z wykształcenia jestem technikiem farmacji. Moim zawodem i pasją stało się ostatecznie ziołolecznictwo ze swoim holistycznym podejściem do zdrowia człowieka. Yogę i ćwiczenia oddechowe odkrywałam pod okiem Ałły i Jurka Jaguckich w Szczecinie i z tego doświadczenia czerpię do dziś. W dzieciństwie yogę kojarzyła mi się z umiejętnością spakowania się do walizki..." Ashtangę, której naucza w szkole Yoga Loft poznała w Poznaniu w szkole Marii Stróżyk praktykując pod okiem Mateusza Dekera. Od tego czasu rozwija swoje umiejętności uczestnicząc regularnie w warsztatach z doświadczonymi nauczycielami. Yoga stanowi dla niej doskonałe uzupełnienie wykonywanego zawodu. Jej specjalnością są ekstremalne gięcia w tył.

EMILIA

EMILIA BURKIEWICZ: " Jestem certyfikową międzynarodową  nauczycielką jogi dla dzieci i jogi rodzinnej - Rainbow Kids Yoga oraz dla dorosłych w nurcie Vinyasa Joga. Poszukując własnej ścieżki rozwoju zetknęłam się z różnymi stylami jogi (m.in. z jogą wg. metody B. K. S. Iyengara, Ashtangą, Sivanadą, Kundalini Jogą, Jivamukti oraz Sri Sri Jogą, by odkryć, że moją ścieżką jest Vinyasa Joga. Cały czas rozwijam umiejętności uczestnicząc w licznych warsztatach u najlepszych nauczycieli jogi w kraju i zagranicą. 
Moim żywiołem jest woda, kocham podróże, odkrywanie kultur i jednanie się z nimi. W szkole Yoga Loft prowadzę zajęcia dla najmłodszych"

BEATA

BEATA NOWAKOWSKA: "Jestem certyfikowaną nauczycielką „Joga w ciąży i mama baby joga”. Z zawodu jestem również pielęgniarką, specjalizuję się w asystowaniu do zabiegów operacyjnych. Joga w moim życiu pojawiła się wiele lat temu dzięki mojej koleżance, nauczycielce jogi, która zaraziła mnie swoją pasją i stylem życia. Joga pojawiała się i znikała, jak to w życiu bywa, do czasu kiedy w 2014 roku pojawiłam się w szkole Yoga Loft u Moniki Balickiej i zostałam do dzisiaj, za co bardzo dziękuje Monice, szczególnie za jej serce i atmosferę jaką tworzy. W moim życiu od zawsze był sport i praca z ciałem ale odkąd ćwiczę jogę wszystko zaczęło się układać w całość. Dołączyła praca z oddechem i z umysłem co spowodowało, że zaczęłam się wyciszać i pracować nad sobą a jednocześnie poznawać własne ciało. Joga to ciągła praca, która mobilizuje mnie do działań i rozwoju, bez czego nie potrafię już żyć. Moje podejście do życia jest bardzo naturalne i holistyczne. Uwielbiam zdrowy styl życia i staram się zarażać tym innych."

MIREK

MIROSŁAW SKORYNA: miłośnik ashtangi i kalisteniki, mistrz balansów, oaza spokoju i opanowania. Wdroży Cię z niesamowitą cierpliwością w tajniki ashtangi na zajęciach mysore we wtorki o godz. 8 rano. "Od ponad 14 lat interesuję się prozdrowotnym stylem życia. Od zawsze lubię ruch, sport i jego różne formy. Wraz z upływem czasu szukałem czegoś więcej i trafiłem na jogę, w której znajduję połączenie ruchu i oddechu, działające uspokajająco na  umysł. Praktykę ashtangi uzupełniam innymi praktykami jak yin joga, vinyassa, calistenika, handbalance, gimnastyka, a to wszystko w makroskali tworzy movement - praktykę ruchu. Nauczanie daje mi dużo radości dzięki bliskim relacjom z podopiecznymi. Mam świadomość że każdy jest inny i niepowtarzalny, wszystko jest względne, nie ma złotego środka dla wszystkich, a praca każdego człowieka jest inna, i to jest niesamowite. Droga pracy nad sobą nie ma końca, i to jest cudowne."

Grafik zajęć

Cennik

KARNETY OPEN na wszystkie zajęcia (obejmuje on-line i stacjonarne)

OPEN 28dni 220 zł OPEN 3 m-ce 600 zł

WEJŚCIÓWKI na wszystkie zajęcia (obejmuje on-line i stacjonarne)

jedno wejście 35 zł 4 wejścia / 28dni 120 zł 8 wejść/28dni 190 zł 10 wejść/3 m-ce 250 zł

LEKCJE INDYWIDUALNE

TR. PERSONALNY, 60min 130 zł TR. PERSONALNY, pakiet 10 1100 zł